Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@r-shop.gr ή με τηλέφωνο στο 25410 29494 (εάν πρόκειται για γυναικείο προϊόν), ή στο 25410 69069 (εάν πρόκειται για αντρικό προϊόν), γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα, ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Για να γίνουν δεκτά τα προϊόντα προς αντικατάσταση, θα πρέπει : να μην είναι χρησιμοποιημένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία (ζώνες, παπούτσια, τσάντες, αξεσουάρ, πουκάμισα), η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος. Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Tο κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του. Τα εσώρουχα και τα μαγιό δοκιμάζονται πάνω από το εσώρουχο για λόγους υγιεινής για αυτό και δεν πρέπει να αφαιρούνται οι διάφανες προστατευτικές ταινίες.

Η αποστολή του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Σημειώστε πως η αποστολή πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ χρεώνοντας την R-Shop. Για αγορές από χώρες της Ε.Ε ή άλλων, η μέθοδος αποστολής καθώς και η μεταφορική εταιρία μπορούν να είναι διαφορετικές από την ενδεικνυόμενη παραπάνω, με δικό σας κόστος.

  • Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής γυναικείων προϊόντων είναι: ROSSIDIS, Βασιλέως Κων/νου 26-32, 67100, Ξάνθη.
  • Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής αντρικών προϊόντων είναι: ROSSIDIS, Μιχαήλ Καραολή 10, 67100, Ξάνθη.

Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την εγγραφή του, με δικά μας και πάλι έξοδα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό i-ban: GR5602601270000750200233551, EUROBANK, όνομα δικαιούχου "ΑΦΕΣ ΡΩΣΣΙΔΟΥ Ο.Ε". Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με email ( info@r-shop.gr) ή fax (25410 29494) την απόδειξη πληρωμής.

Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή κ η παράδοση των νέων προϊόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Εάν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί ούτε τότε, έχει το δικαίωμα να αγοράσει οτιδήποτε επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη στιγμή εντός διαστήματος 2 μηνών από την αρχική ημερομηνία αγοράς του (εξαιρούνται περίοδοι προσφορών και ειδικών εκπτώσεων), κατόπιν συνεννόησης με την R-Shop.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο πελάτης ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία και δεν έχει μείνει ευχαριστημένος.

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβασης που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημέρων από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το Έντυπο Υπαναχώρησης και στέλνοντας το απευθείας στο email (info@r-shop.gr).

Σας επισημαίνουμε πως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν θέλει να κάνει καμία αλλαγή με κάποιο προϊόν και θέλει να επιστραφούν τα χρήματα του, θα αφαιρούνται από την αξία του προϊόντος τα έξοδα αποστολής και επιστροφής (10,00 €). Στην περίπτωση που έχει ήδη πληρώσει έξοδα αποστολής (ποσό <50€) θα αφαιρούνται από την αξία μόνο τα έξοδα επιστροφής (5,00 €).

2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Η R-shop οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Ο πελάτης επίσης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό ταμπελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, η R-shop δεν φέρει καμία ευθύνη.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail (info@r-shop.gr) ή με τηλέφωνο στο 25410 29494 (εάν πρόκειται για γυναικείο προϊόν), ή στο 25410 69069 (εάν πρόκειται για αντρικό προϊόν), και η R-shop έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

Σημειώστε βέβαια πως η R-shop, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλα αυτά η R-shop θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω στο άρθρο 1 (πολιτική επιστροφής και αλλαγής προϊόντων).

Loading...