Ανδρικό τμήμα: 2541 069 069, Γυναικείο τμήμα: 2541 02 94 94

Πολιτική επιστροφών

1.  ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.

 

- Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προιόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προιόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. ( σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του ).

 - Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προιόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@r-shop.gr ή με τηλέφωνο στο 25410 29494 (εάν πρόκειται για γυναικείο προιόν),ή στο 25410 69069 (εάν πρόκειται για αντρικό προιόν), γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα , ή αν θα αντικαταστήσει το προιόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προιόντος που θέλει να αλλάξει.

 - Απαραίτητη  προυπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προιόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προιόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

 -  Για να γίνουν δεκτά τα προιόντα προς αντικατάσταση, θα πρέπει :  να μήν είναι χρησιμοποιημένα ή/και φθαρμένα, να μήν έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μήν λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία( ζώνες, παπούτσια, τσάντες, αξεσουάρ, πουκάμισα), η οποία αποτελεί μέρος του προιόντος. Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια, και όχι κάποιο άλλο. Tο κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του. Τα εσώρουχα και τα μαγιώ δοκιμάζονται πάνω από το εσώρουχο για λόγους υγιεινής γι'αυτό και δεν πρέπει να αφαιρούνται οι διάφανες προστατευτικές ταινίες.

- Η αποστολή του προιόντος πρέπει να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Σημειώστε πως η αποστολή πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ χρεώνοντας την R-Shop.

- Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής γυναικείων προιόντων είναι : ROSSIDIS, Βασ.Κων/νου 26-32, 67100, Ξάνθη.

- Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής αντρικών προιόντων είναι : ROSSIDIS, Μιχαήλ Καραολή 10, 67100, Ξάνθη.

 - Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προιόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει για’αυτό κ εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προιόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προιόν στην διεύθυνση που μας έχει δωθεί κατα την εγγραφή του, με δικά μας και πάλι έξοδα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.

 - Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προιόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στον τραπεζικό λογ/μο i-ban: GR5602601270000750200233551, EUROBANK, όνομα δικαιούχου "ΑΦΕΣ ΡΩΣΣΙΔΟΥ Ο.Ε". Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρεπει ο πελάτης να στείλει με mail ( info@r-shop.gr) ή fax (25410 29494) την απόδειξη πληρωμής.

- Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή κ η παράδοση των νέων προιόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

- Εάν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί ούτε τότε, έχει το δικαίωμα να αγοράσει οτιδήποτε επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη στιγμή εντός διαστήματος 2 μηνών από την αρχική ημερομηνία αγοράς του (εξαιρούνται περίοδοι προσφορών και ειδικών εκπτώσεων), κατόπιν συννενοήσης με την R-Shop.

- Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο πελάτης ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία και δεν έχει μείνει ευχαριστημένος.

 - Σας επισημαίνουμε πως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν θέλει να κάνει καμία αλλαγή με κάποιο προιόν και θέλει να επιστραφούν τα χρήματα του, θα αφαιρούνται από την αξία του προιόντος τα έξοδα αποστολής και επιστροφής ( 10,00 € ) . Στην περίπτωση που έχει ήδη πληρώσει έξοδα αποστολής ( ποσό < 50€ ) θα αφαιρούνται από την αξία μόνο τα έξοδα επιστροφής (5,00 €).

 

2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.

 

- Η R-shop οφείλει να συσκευάζει όλα τα προιόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προιόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προιόν, τότε αυτο θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

- Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προιόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Ο πελάτης επίσης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό ταμπελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, η R-shop δεν φέρει καμία ευθύνη.

 - Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικονωνήσει άμεσα με e-mail ( info@r-shop.gr ) ή με τηλέφωνο στο 25410 29494 (εάν πρόκειται για γυναικείο προιόν),ή στο 25410 69069 (εάν πρόκειται για αντρικό προιόν),  και η R-shop έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προιόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

 - Σημειώστε βέβαια πως η R-shop, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος,  έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλαυτα η R-shop θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

-  Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης,  είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω στο άρθρο 1 ( πολιτική επιστροφής και αλλαγής προιόντων ).