Πολιτική Επιστροφών

    1. Πολιτική Επιστροφής και Αλλαγής Προϊόντων

    Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

    Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@r-shop.gr ή με τηλέφωνο στα 2541029494 & 2541069069, γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα, ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

    Η διαδικασία της αλλαγής των προιόντων γίνεται αυστηρά εντός 14 ημερών από την ημέρα ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ τους απο το R-Shop.

    Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

    Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για αποστολές εντός Ελλάδος. Σε δεύτερη ή τρίτη αλλαγή, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη (€5 επιστροφή + €5 νέα αποστολή = €10, εφόσον επιλέξετε την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρία, Γενική Ταχυδρομική)

    Η αποστολή των προιόντων για την πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ χρεώνοντας την R-Shop. Σε παραγγελίες εκτός Ελλάδος, για την επιστροφή των προιόντων, όλα τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη, επιλέγοντάς αυτός την μεταφορική εταιρία που επιθυμεί.

    Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής των προϊόντων είναι: ROSSIDIS, Μιχαήλ Καραολή 10, 67131, Ξάνθη.

    Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή των προιόντων :

    • Τα προιόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.
    • Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία (παπούτσια, τσάντες, πουκάμισα), η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.
    • Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Tο κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.
    • Τα εσώρουχα και τα μαγιό δοκιμάζονται πάνω από το εσώρουχο για λόγους υγιεινής για αυτό και δεν πρέπει να αφαιρούνται οι διάφανες προστατευτικές ταινίες.
    • Εάν έχετε αγοράσει ένα προιόν που ανήκει στην κατηγορία OUTLET, για να το αλλάξετε θα πρέπει να επιλέξετε και πάλι προιόν από την κατηγορία OUTLET
    • Προιόντα με έκπτωση από 70% και πάνω ΔΕΝ μπορούν να αλλαχτούν, ή να γίνει επιστροφή χρημάτων.
    • Προιόντα όπως γυαλιά, ή κοσμήματα δεν μπορούν να αλλαχτούν

    Όταν ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε, μας ενημερώνει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, δεσμεύουμε το νέο προιόν αναμένοντας την επιστροφή του. Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προιόντος και εφόσον το επιστρεφόμενο προιόν είναι στην αρχική του καταστάση, συνοδευόμενο με την απόδειξη αγοράς, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την παραγγελία του, με δικά μας και πάλι έξοδα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.

    Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς και με όνομα δικαιούχου "ΑΦΕΣ ΡΩΣΣΙΔΟΥ Ο.Ε" :

    • EUROBANK - 0026.0127.75.0200233551 ΙΒΑΝ: GR5602601270000750200233551
    • ΠΕΙΡΑΙΩΣ - 6612114279363 ΙΒΑΝ: GR7501716120006612114279363
    • ΕΘΝΙΚΗ - 43544039597 IBAN: GR8301104350000043544039597
    • ALPHA BANK 900 002 002 005938 ΙΒΑΝ: GR6601409000900002002005938

    Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με email ( info@r-shop.gr) την απόδειξη πληρωμής. 

    Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή και η παράδοση των νέων προϊόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη, επιλέγοντας όποια courier επιθυμεί. Προτείνουμε να επιλεγεί η συνεργαζόμενη με μας εταιρία, Γενική Ταχυδρομική, ώστε το κόστος για τον πελάτη να είναι €5 επιστροφή + €5 νέα αποστολή = €10

    Για πιο άμεση εξυπηρέτηση, προτείνουμε η επικοινωνία σχετικά με αλλαγή προιόντος ή με την κατάσταση μίας παραγγελίας που θα κάνει ο πελάτης, να γίνεται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου ή e-mail και όχι μέσω social media (facebook ή instagram). Στα social media είμαστε διαθέσιμοι για ενημέρωση σχετικά με τα προιόντα, την τιμή τους και την διαθεσιμότητά τους. Για την αλλαγή προιόντων, για την πορεία ή εκτέλεση μιας παραγγελίας, το τμήμα εξυπηρέτησης στο τηλεφωνικό κέντρο είναι το αρμόδιο προς άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.


    2. Επιστροφή Χρημάτων

    Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβασης που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημέρων από την ημέρα αποστολής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το Έντυπο Υπαναχώρησης που συνοδεύει τα προιόντα και στέλνοντας το απευθείας στο email (info@r-shop.gr). Διαφορετικά μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στα τηλέφωνα 2541029494 & 2541069069 ενημερώνοντάς μας για την επιθυμία του

    Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε ( μετρητά, κατάθεση, paypal ή πιστωτική κάρτα)

    Σε παραγγελίες κάτω των €50 (αξία προιόντων, χωρίς τα μεταφορικά) ΔΕΝ γίνονται επιστροφές χρημάτων.

    Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να κάνει αλλαγή (στην αξία του προιόντος, το ποσό χωρίς τα μεταφορικά ) ή να του σταλεί εκπτωτικό κουπόνι για μελλοντική παραγγελία.

    Σε παραγγελίες άνω των €50 (αξία προιόντων, χωρίς τα μεταφορικά) ισχύουν τα εξής:

    • Ολική επιστροφή προιόντων. Εάν επιστρέφονται όλα τα προιόντα πίσω, ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Δηλαδή €5+ €5 = €10
    • Μερική επιστροφή προιόντων. Εάν επιστρέφονται μερικά προιόντα από την αρχική παραγγελία, ο πελάτης χρεώνεται μόνο τα έξοδα επιστροφής τους. Δηλαδή €5

    3. Πολιτική Επιστροφής Ελαττωματικών Προϊόντων

    Η R-Shop οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

    Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Ο πελάτης επίσης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό ταμπελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, η R-Shop δεν φέρει καμία ευθύνη.

    Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail (info@r-shop.gr) ή με τηλέφωνο στα 2541029494 & 2541069069, και η R-Shop έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

    Σημειώστε βέβαια πως η R-Shop, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλα αυτά η R-shop θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

    Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται παραπάνω σχετικά με την αλλαγή προϊόντων.