Συχνές Ερωτήσεις


Λογαριασμοί
Παραγγελίες
- Βασική μας προτεραιότητα είναι ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος από την αγορά του, όμως εφόσον επιθυμεί να αλλάξει ένα προιόν, μπορεί να το κάνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, και ενημερώνοντας την r-shop.gr άμεσα είτε με e-mail ( info@r-shop.gr ) είτε τηλεφωνώντας μας στο 25410 29494 και 25410 69069. Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην αντίστοιχη σελιδα : "Πολιτική Επιστροφών".
Πληρωμή Παραγγελίας
- Όταν εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να πληρώσετε για την παραγγελία, η τράπεζα σας αυτομάτως αφαιρεί το χρηματικό ποσό, από τον διαθέσιμο λογαριασμό σας, ωστόσο όμως η χρέωση δεν ολοκληρώνεται μέχρι να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Αν δεν σας αποστείλουμε την παραγγελία σας, δε σας χρεώνουμε και τα χρήματα σας αυτομάτως επιστρέφονται στο λογαριασμό σας από την τράπεζα. Η διαδικασία αυτή, χρειάζεται περίπου τρεις εργάσιμες μέρες, ωστόσο όμως το ακριβές χρονικό πλαίσιο εξαρτάται από τον πάροχο της κάρτας σας και την τράπεζα σας. Αν το χρονικό πλαίσιο ξεπεραστεί ή είστε πελάτης της PayPal και το χρηματικό ποσό δε σας έχει επιστραφεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο τηλ +30 25410 69069
Επιστροφή Προϊόντος
- Ενημερώστε μας άμεσα με e-mail ( info@r-shop.gr ) ή μην διστάσετε να μας τηλεφωνήσετε στο 25410 29494 ή στο 25410 69069. Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για την πολιτική αλλαγών και ελαττωματικών προιόντων στην αντίστοιχη σελιδα " Πολιτική Επιστροφών".