Ανδρικό τμήμα: 2541 069 069, Γυναικείο τμήμα: 2541 02 94 94

Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί πρέπει να εγγραφώ για να πραγματοποιώ αγορές?

Η εγγραφή σας σε εμάς, βοηθάει να επιταχυνθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες και τις επιστροφές σας σε απευθείας σύνδεση.

Με την εγγραφή μου, αυτομάτως θα λαμβάνω διαφημιστική ηλεκτρονική αλληλογραφίας από εσάς?

Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

Αν εγγραφώ, θα διαθέσετε τα προσωπικά μου δεδομένα σε άλλες εταιρείες;

Όχι δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.

Μπορώ να προσθέσω ένα αντικείμενο στην παραγγελία μου, αφού την έχω ολοκληρώσει?

Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για οτιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε.

Γιατί απορρίφθηκε η κάρτα μου?

Η τράπεζα σας, μπορεί να σας ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η κάρτα σας.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με κάποια παραγγελία μου ?

Επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας στο +30 25410 29494 αν πρόλειται για γυναικείο προιόν, ή στο +30 25410 69069 εάν πρόκειται για αντρικό προιόν, εργάσιμες μέρες, ή στείλτε μας e-mail στο info@r-shop.gr

Η αγορά μου δεν ολοκληρώθηκε αλλά νομίζω ότι με έχετε χρεώσει με το ποσό.

Όταν εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να πληρώσετε για την παραγγελία, η τράπεζα σας αυτομάτως αφαιρεί το χρηματικό ποσό, από τον διαθέσιμο λογαριασμό σας, ωστόσο όμως η χρέωση δεν ολοκληρώνεται μέχρι να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Αν δεν σας αποστείλουμε την παραγγελία σας, δε σας χρεώνουμε και τα χρήματα σας αυτομάτως επιστρέφονται στο λογαριασμό σας από την τράπεζα. Η διαδικασία αυτή, χρειάζεται περίπου τρεις εργάσιμες μέρες, ωστόσο όμως το ακριβές χρονικό πλαίσιο εξαρτάται από τον πάροχο της κάρτας σας και την τράπεζα σας. Αν το χρονικό πλαίσιο ξεπεραστεί ή είστε πελάτης της PayPal και το χρηματικό ποσό δε σας έχει επιστραφεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο τηλ +30 25410 69069

Ποιες εταιρείες χρησιμοποιείτε για τις παραδόσεις?

Χρησιμοποιούμε τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.

Εχω μετανιώσει για την αγορα που εχω κανει , πως μπορώ να κάνω αλλαγή ?

Βασική μας προτεραιότητα είναι ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος από την αγορά του, όμως εφόσον επιθυμεί να αλλάξει ένα προιόν, μπορεί να το κάνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, και ενημερώνοντας την r-shop.gr άμεσα είτε με e-mail ( info@r-shop.gr ) είτε με fax στο 25410 29494. Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην αντίστοιχη σελιδα : "Πολιτική Επιστροφών".

Το προιόν που έχω αγοράσει είναι ελαττωματικό.

Ενημερώστε μας άμεσα με e-mail ( info@r-shop.gr ) ή μην διστάσετε να μας τηλεφωνήσετε  στο 25410 29494 (εάν πρόκειται για γυναικείο προιόν) ή στο 25410 69069 (εάν πρόκειται για αντρικό προιόν). Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για την πολιτική αλλαγών και ελαττωματικών προιόντων στην αντίστοιχη σελιδα " Πολιτική Επιστροφών".